vineri, 25 martie 2016

Aşa este prietenia, aşa este Ea, FEMEIA!

"A merge cu un prieten prin întuneric este mult mai bine decât a merge singur prin lumină", spunea scriitoarea Helen Keller. Şi pe bună dreptate!
Să ai alături un prieten bun, un om pe care să te poţi sprijini în orice moment din viaţă, fie că este un moment fericit sau unul umbrit de tristeţe, este mare lucru. Şi o spun pentru că ştiu într-adevăr cum este, am norocul să am în viaţa mea o persoană care mi-a fost şi îmi este alături atât în clipele mele de mare bucurie şi succes, cât şi în cele de profundă tristeţe sau necaz.
Marta Bencze este omul frumos din viaţa mea. Prietenia noastră a crescut şi s-a consolidat în timp, sunt câţiva ani buni de când ne cunoaştem. Atâtea visuri, planuri şi idei pe care le-am împărtăşit una alteia. Atâtea trăiri, sentimente, pe alocuri temeri, pe alocuri gânduri încărcate de entuziasm şi nemăsurată dorinţă de a da curs unor noi provocări.
E mereu aproape pentru mine, s-a bucurat sincer de reuşitele mele, m-a sprijinit atunci când în sufletul meu s-au strecut tristeţea şi durerea. Este primul om pe care îl sun când în mintea mea încolţeşte o idee îndrăzneaţă, când am o nouă provocare în faţă sau bucuria unei reuşite, precum şi atunci când sufletul meu plânge, şi are nevoie de cineva care să asculte, să înţeleagă, să aline.
Ştiu că îmi împărtăşeşte bucuriile fără vreo urmă de invidie, iar în momentele mele dificile îmi este alături cu tot sufletul ei, fără rezerve.
La fel aş face şi eu pentru ea, oricând, necondiţionat, fără rezerve. Pentru că asta înseamnă cu adevărat prietenia, să fii pur şi simplu acolo, aproape.
Aşa că, iată-mă acum aproape, la Galaţi, acasă la prietena mea dragă, pentru că trăieşte un moment important, un moment în care vreau să fiu alături de ea.
După peste 20 de ani de activitate în sectorul neguvernamental, după multă muncă făcută cu suflet, pasiune şi dăruire, Marta a simţit că a venit momentul să dea viaţă unui vis păstrat cu grijă în sufletul ei multă vreme, acela de a fi antreprenoare.
Aşadar, de curând, la început de primăvară,  Marta şi-a lansat propriul site şi blog, martabencze.ro, unde putem să îi descoperim realizările profesionale, precum şi expertiza în diverse domenii, unde de asemenea găsim informaţii utile, păreri pertinente, articole de calitate adresate în mod special tinerilor, dar şi opinii personale despre subiecte de actualitate. Dincolo de asta, pe site se găsesc cele trei tipuri de servicii oferite de către Marta: Consultanţă ONG, Life Coaching şi Seminarii Motivaţionale. 
Şi pentru că a venit vorba de seminarii motivaţionale, ceea ce m-a adus acum la Galaţi, alături de prietena mea, este un eveniment special, gândit până în cel mai mic detaliu de către ea, un dar pentru toate femeile în luna lui Mărţişor, seminarul motivaţional Ea, FEMEIA, care nu este despre dezvoltare personala, ci este despre feminitate, despre experienţe de viaţă, despre inspiraţie, despre motivaţie şi despre putere feminină. 
Va fi o adevărată călătorie, în care Marta ne va purta cu mintea şi sufletul. 
Eu voi fi acolo, duminică, alături de ea, într-un moment atât de special. Fiindcă ştiu că şi ea ar face la fel pentru mine. Pentru că aşa este prietenia şi aşa este Ea, FEMEIA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu