sâmbătă, 2 aprilie 2016

Pentru a crea frumuseţe este nevoie ... de frumuseţe!

"Dragostea de frumuseţe este Gust. Crearea de frumuseţe este Artă", spunea poetul şi eseistul american Ralph Waldo Emerson. 
Mi-e drag de oamenii care crează frumosul, în toate formele lui. Sunt pur şi simplu fascinată de talentul şi imaginaţia lor, de viziunile lor, ideile, minunile create de ei.
Când am norocul să întâlnesc un asemenea om şi mai mult decât atât, să lucrez cu un asemenea om, este pur şi simplu o bucurie.
O astfel de bucurie este Marina Chiorean, femeia care crează frumuseţea pe chipul meu de fiecare dată când am nevoie de sprijinul şi iscusinţa ei pentru a merge la un eveniment special. 
Ne-am cunoscut în octombrie 2014, în ziua filmării spotului pentru campania "Alege demnitatea"
Eu fiind eroina spotului, alături de Andreea Marin, Marina avea misiunea aproape imposibilă de a ascunde urmele oboselii şi a nesomnului de pe chipul meu, deoarece chiar în ziua filmării poposisem de la Chişinău la Bucureşti, după un drum de noapte ce a durat aproape 10 ore.
A fost prima oară când m-am lăsat pe mâinile ei şi de atunci i-am rămas fidelă. Pentru că ceea ce reuşeşte să creeze pe chipul meu este deosebit şi spectaculos de fiecare dată!
A devenit un răsfăţ şi o bucurie pentru mine să merg la MAKE UP FOR EVER şi să stau cuminte şi relaxată în timp ce Marina povestind voios, cum îi stă ei în fire, desenează minuni pe chipul meu. 
Make-up: Marina Chiorean.
De fiecare dată sunt extrem de curioasă ce va ieşi din mâinile ei, potriveşte cu grijă nuanţele, liniile, luminile şi umbrele, acordă o deosebită atenţie ochilor mei, în aşa fel încât la final rezultatul este fascinant. Şi mereu unic!
Asta pentru că Marina pune suflet  şi mult talent în ceea ce face, o simt! 
Întotdeauna am considerat feminitatea şi naturaleţea cele mai importante atuuri ale unei femei, tocmai de asta pot spune cu bucurie că, la 31 de ani ai mei, nu am avut niciodată părul vopsit, unghii false sau sprâncene tatuate.
Make-up: Marina Chiorean.
Machiajul pentru care optez în fiecare zi este unul cât mai natural sau nu apelez la el deloc, dacă nu e neapărat necesar, prefer să fiu eu însămi, aşa mă simt cel mai bine, dar la ocazii speciale simt nevoia pentru ceva deosebit, spectaculos, realizat cu multă pricepere şi delicateţe. Şi atunci merg la Marina, care ştie atât de bine ce mi se potriveşte: nuanţe calde pentru ochi, care să pună în valoare culoarea lor şi sclipirea din privire, luminozitate pentru chip, bucurie pentru zâmbet, multă energie şi voioşie cu care mă încarcă Marina prin felul ei de a fi!

De fapt asta şi mă face să mă simt şi să arăt bine de fiecare dată când plec de la MAKE UP FOR EVER: energia pozitivă şi voia bună cu care mă încarc de acolo. 
Sunt genul de om pentru care nici cel mai profesionist şi sofisticat machiaj nu poate să aducă strălucire pe chip, dacă sufletul meu e trist. Ceea ce reuşeşte Marina să facă întâi de toate, în cazul meu, este să împrăştie norii care îmi umbresc zâmbetul, iar apoi să aştearnă culoare şi strălucire pe chipul meu, astfel că, după fiecare întâlnire cu ea, mă simt specială. 
Make-up: Marina Chiorean.
Pentru a crea frumuseţe este nevoie de talent, imaginaţie, pasiune pentru ceea ce faci, dăruire, dar mai cu seamă, pentru a crea frumuseţe este nevoie ... de frumuseţe!
Cred cu tărie că doar purtând frumuseţea în suflet o putem ulterior crea şi răspândi în jurul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu