miercuri, 2 martie 2016

Despre primăvară şi cele mai bune daruri

Dragii mei, nu am scris demult aici, pe blog. Şi mi s-a făcut dor, dor de cuvinte, de gânduri, trăiri şi emoţii aşternute cu grijă aici şi împărtăşite cu voi.
Astăzi vreau să împărtăşesc cu voi primăvara. O primăvară pe care am aşteptat-o mai mult ca oricând, nu doar afară şi în calendar, dar mai ales în sufletul meu.
Am aşteptat-o cu dor şi drag, şi a venit, mi-a adus soare în inimă, senin în gânduri şi privire, lumină pe chip şi un zâmbet jucăuş pe buze.
Mi-a adus mărţişoare, daruri şi bucurii :)
Şi vreau să vă povestesc în mod special despre darul primit  în prag de Mărţişor.
Am primit o geantă, la prima vedere pare un dar firesc pentru o femeie, fiindcă suntem cochete şi ne plac genţile, accesoriile, parfumurile şi multe altele.
Dar geanta mea este una deosebită, în primul rând pentru că vine de la o femeie specială, prietena mea Rusanda Cojocaru, o basarabeancă frumoasă şi deşteaptă care nu încetează să mă uimească cu izvorul nesecat de idei ce curge din ea, cu energia şi zâmbetul ei ca un soare.
În al doilea rând, geanta mea, cu nume sugestiv Bookletta, nu este doar un accesoriu elegant, care mă însoţeşte peste tot, dincolo de orice, ea pune în valoare cartea şi astfel îmi împlineşte plăcerea şi nevoia de lectură!
Stilată şi elegantă, Bookletta mea este totodată comodă şi practică, realizată cu mult bun gust, grijă şi atenţie pentru detalii.
Mie mi se potriveşte perfect modelul Mini, am descoperit şi o modalitate ingenioasă de a ajusta baretuţa Booklettei mele, astfel că, în funcţie de necesitate, o pot purta mai lungă sau o pot face mai scurta şi mă încântă această posibilitate de a mă ... juca cu ea :)
Şi pentru că suntem în luna femeilor şi fiecare dintre noi are o mamă, fiică, soră, prietenă, colegă şi ne gândim ce daruri am putea să le oferim, recomand cu drag o Bookletta.
Fie că sunteţi femeie sau bărbat şi doriţi să faceţi o bucurie pentru o prezenţă feminină specială din viaţa voastră, dăruiţi-i o geantă care pune în valoarea cartea!
Mereu am considerat că cele mai bune daruri sunt cărţile, pentru că te îmbogăţesc spiritual şi intelectual, o carte înseamnă înţelepciune şi poveste, călătorie cu imaginaţia, emoţie, înseamnă să descoperi ceva nou sau să regăseşti în paginile ei propriile gânduri şi trăiri.
Ei bine, dacă mă întrebaţi acum, cele mai bune daruri sunt cărţile şi ... genţile :), împreună, nedespărţite, ca să se pună în valoare una pe cealaltă :)
Şi pentru că spuneam că primăvara pe lângă daruri mi-a adus mărţişoare şi bucurii, mi-am pus lângă carte şi mărţişorul :) 
Iar bucuriile le port în suflet, le port pe chip, exprimate în zâmbete şi de asemenea le port în geantă, ca să am ziua frumoasă şi să nu îmi scadă glicemia :). E unul din secretele mele, pe care am acceptat să îl dezvălui o dată cu celelalte ce se ascund în supergeanta mea!

 

Aşadar pentru mine primăvara a început frumos, colorat şi inspirat, cu oameni frumoşi şi vise îndrăzneţe.
Mulţumesc, draga mea Rusanda pentru că mă consideri o superfemeie, drept pentru care am primit o supergeantă.
Cred că fiecare din noi este extraordinară în felul ei, prin tot ceea ce este, prin tot ceea ce face, visează şi dăruieşte.
E luna noastră, a femeilor, vă îndemn să dăruiţi pentru femeile dragi din viaţa voastră mai multă iubire, mai multă emoţie, mai multe bucurii, zâmbete şi îmbrăţişări, iar dacă vreţi să le dăruiţi Booklette :) pe site găsiţi o mulţime de modele, culori şi mărimi. 
Dacă astăzi v-am vorbit despre geantă, în una din postarile viitoare am să vă vorbesc despre cartea din geanta mea: "Pledoarie pentru mami şi tati" de Mirela Retegan, o carte pe care am citit-o cu mare emoţie şi cu gândul la mama. 
Aşadar, despre carte şi despre relaţia mea cu mama în curând!

Să aveţi o primăvară frumoasă, cu soare în suflet şi emoţii colorate!
Cu drag,
Lilia.

2 comentarii:

  1. Primavara vine cu daruri frumoase numai la femei minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e draga mea! Si pentru ca esti o femeie minunata, una din viitoarele mele postari va fi despre tine ;)

      Ștergere